logo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam posuere varius magna, ut accumsan quam pretium vel. Duis ornare felis

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany
(+44) 871.075.0336
ouroffice@cortex.com
 

Blog

რობერტ კიალდინის 6 ეფექტი

მრავალი წიგნის ავტორი, ფსიქოლოგი და მარკეტოლოგი რობერტ კიალდინი გვთავაზობს 6 ფაქტორს, რომლებიც მომხმარებელს ქვეცნობიერად აიძულებს იყიდოს შენი პროდუქტი, რაც შეიძლება მალე. როგორ დავითანხმოთ მომხმარებლები?   „რასაცა გასცემ შენია,...

ნეირომეცნიერება და მარკეტინგი

რა არის ნეირომარკეტინგი? მარტივად რომ ვთქვათ, თანამედროვე სამყაროში, სადაც მომხმარებლზე ზემოქმედება მრავალი მარკეტინგული ხრიკითა და ნაცადი ხერხით ხდება, ნელ-ნელა ყველაფერი აქტუალურობას კარგავს. იქ, სადაც მილიონობით რეკლამას, ბანერს,...

მომხმარებლის ქცევა

ქვეცნობიერი და ცნობიერი როგორც ზიგმუნდ ფროიდი ამბობდა, ადამიანის გონება აისბერგივითაა, რომლის ზედა ნაწილი ცნობიერია , ხოლო ის, რაც წყლის ქვემოთაა, ეს უკვე ქვეცნობიერია. ამიტომ დიდი მნიშვნელობა...

ვებ ბანერების როლი ციფრულ მარკეტინგში

ვებ ბანერები პირველად 1993 წელს გლობალ ნეთვორქ ნავიგატორმა წარადგინა. იმ დროისთვის რთულად წარმოსადგენი იყო, თუ რამდენად დიდი გავლენის მოხდენა შეეძლო ვებ ბანერებს სარეკლამო ინდუსტრიაში, თუმცა...

სოციალური მედია სტარტაპებისთვის

უკვე მოგიყევით „ოქროს წესებზე“, რომელიც სოციალურ მედია მარკეტინგში აუცილებლად უნდა გავითვალისწინოთ და შესაბამისად გამოვიყენოთ. ახლა განვიხილოთ, თუ რატომაა მნიშვნელოვანი, კომპანიამ შექმნის დღიდანვე დაიწყოს ზრუნვა სოციალური...

ვებ–დიზაინი – პირველი შთაბეჭდილება

უდავოა, რომ მომხმარებლები თქვენი კომპანიის ოფიციალურ ვებ–გვერდზე პირველ რიგში საჭირო ინფორმაციის მისაღებად შემოდიან, თუმცა ვებ-გვერდის შექმნისას მარკეტერებმა შეცდომა არ უნდა დაუშვან და აუცილებლად გაითვალისწინონ, რომ...

Sales Partner Group